Salgsbetingelse

Hos oss får du alltid:
▪ Gratis frakt til postkasse/postkontor ved kjøp over 1500 kr
▪ Superrask levering
▪ 14 dager full returrett
▪ Ingen gebyrer for betalingskort
▪ Garanti for sikker betaling
▪ Raskt svar på mail
Ved bestilling hos oss, godtar du automatisk våre betingelser.

Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 %. Syskapet reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

Hos oss kan du betale med Visa og MasterCard eller Vipps. Transaksjonen vil ikke bli gjennomført før varen er sendt fra oss. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon.

Alle bestillinger som inneholder produkter på forhåndsbestilling sendes samlet når hele bestillingen er på lager, med mindre noe annet er avtalt. Alle forhåndsbestillinger blir trukket innen en uke etter kjøpet er gjennomført.

Vi vet at du vil ha varene dine så raskt som mulig, og sender varene til deg så fort vi kan, aller helst samme dag, men innen 3 arbeidsdager. Dersom vi ikke skulle klare det, vil vi ta kontakt med deg. Hvis du forhåndsbestiller varer, vil din bestilling bli sendt samlet når varen(e) er på lager, dersom ikke annet er avtalt.

Vi leverer kun i Norge. Vi sender alle våre varer med Bring/Posten Norge. Standard frakt koster 160kr. Enkelte småvarer kan sendes som minipakke og kommer i postkassen.

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret vil pakken bli sendt i retur til oss, kjøper vil da bli belastet med et gebyr på opptil 200 kr. Dersom Syskapet må sende pakken igjen p.g.a feil adresse eller ikke av hentet pakke, må du som kunde betale denne kostnaden.

Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Gi oss gjerne beskjed på mail om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen! Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav. Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.
Om du har spørsmål om andre ting, ikke nøl med å ta
kontakt med oss på
kontakt@syskapet.no
Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig forklaring til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen til kontakt@syskapet.no, sammen med ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, i tilfelle våre leverandører ønsker varen i retur.